İSLAMİYET !
GALİBİLİK :: GALİBİLİK FORUMU :: İSLAM
1 sayfadaki 1 sayfası
İSLAMİYET !
Cenab-ı Zülcelâl Hazretlerinin bildirisi:
‘Allâh vardır’ diyene, isterse bunu söyleyen kimsede daha imanın eseri
görülmese, bedevi dahi olsa!..
Söyle ona ‘İslâm’a girdim’ desin, ‘müslüman oldum’ desin! Daha iman
kalbine yerleşmedi. Amma ‘Allâh var’ dedi, ona ‘müslümansın’ demen
gerekli; emr-i ilahi bu vecihledir.
Emr-i ilahi bu minval üzere iken, kula ‘müslüman’ denilmemesi için, beş
şartı hazreti Allâh’ın bu bildirisinin neresine uygun gördün de, cümle
kulların yolunu içinden çıkılmaz hale getirdin?!..
bu yanlış düşüncen ve bildirinle, Ümmet-i muhammed’i bütün şeriatlara
düşman kıldığın gibi, cümle şeriatları da Ümmet-i muhammed’in şeriatına
düşman eyledin!..
Emr-i ilahiyi kullarına tebliğ vazifeli son gelen peygamber efendimiz’e
dünyayı düşman kıldın. Çünkü sen de onların peygamberlerini hafife
aldın; hazreti Allâh “peygamberleri birini birinden ayırt etmeyin!”
buyurduğu halde!..
Bütün şeriat sahiblerine, ehl-i kitab’a ‘müslümansın’ diyeceğin yerde,
gerçekten uzak ölçünden uzak inancına hakaret ettinde, bilâ-istisna
ehl-i kitab’a ‘kafir, gavur, gayr-i müslim’ dedin.
Güçlü idin, ses çıkaramadılar!
Şimdi hatanı anlıyor musun?!
Deme sakın: Daha anlayamadım!..
Hiçbir şeriata tabi olmayıp ‘Allâh vardır’ diyen cümle Allâh’ın
kullarına ‘müslümansın’ diyeceksin, emr-i ilahi bu değil mi?!.
Olmadığı halde, “İslâm’da beş şart var!” dedin,
Ümmet-i muhammed’e İslâm’ın ölçüsünü böyle verdin, dünyada İslâm’ın
anlamını böyle ters tanıttın!.
Benî Âdemi bu ölçüden görmeyi ‘İslâm’a hizmet ediyorum’ zevki ile
insanları birini diğerine düşman kıldın!..
Kur’an-ı kerîm’de açık olan bu emr-i ilahileri gördüğün halde, halâ
sen-ben davasının zevki ile yaşayan nefsani duygularının mahsulü,
elbette çarpık bilgin ve yaşantının zevki ile tatmin olabiliyor isen, bu
halinden nedamet duyduğun zaman, ulema bildirisine göre gerekli sana
tecdid-i iman, tecdid-i nikâh gerekli!..
Zamanın verdiği ilmi ölçüye uyamadığın için İslâm’ın anlamını hz.
Allâh’ın bildirisine göre değil de, nefsinin sesine uydurdun ehl-i
kitab’a dahi ‘müslüman değilsin’ dedin ve dedirtdin, ibadet şekillerin
bizimkine benzemiyor, diye!.. bu yanlış ölçün yirmi birinci asırda halâ
devam ediyor, bilinmiyor ki, daha ne kadar devam edecek?!..
Lütfen, emr-i ilahiyi anlayarak oku!..
bu yanlış edindiğin bilgi hakikatın değil, nefsani duygularının ürünü!
ama! Gerçek dışı bu bilgiler bizi ‘Allâh vardır’ diyen allâh kullarına
nefsani duygular ürünü düşman eylediği gerçek!..
Mesuliyetini müdrik, ulema efendiler, bu yönlü gerçeklerin hissini
taşıyan mesuller! Allâh’ın bildirdiği gibi, allâh rızası için
düzeltin!..
Bir ölçüye isnad etmeden, ehl-i kitab’a dahi ‘kafir, gavur, gayr-i
müslim’ demenin mesuliyetini, Ümmet-i muhammed’in de zararına yapılan
tahribatı anlada, bu günahın telâfi yönünü araştır ve imkanlar
tükenmeden, fırsat varken, aman ha geç kalmayalım!.
Din-i İslâm’ı hz. Allâh’ın bildirdiği gibi anlatmak istemediğin için,
tahrifatın çok büyük! cümle kullarına bencillikten öteye yol bırakmayan,
dünyayı sarsan, iman yollarını tıkayan bu yanlışlığı düzeltin lutfen,
huzur-ı ilâhiye gitmeden evvel!..
‘Allâh vardır’ diyene, isterse bunu söyleyen kimsede daha imanın eseri
görülmese, bedevi dahi olsa!..
Söyle ona ‘İslâm’a girdim’ desin, ‘müslüman oldum’ desin! Daha iman
kalbine yerleşmedi. Amma ‘Allâh var’ dedi, ona ‘müslümansın’ demen
gerekli; emr-i ilahi bu vecihledir.
Emr-i ilahi bu minval üzere iken, kula ‘müslüman’ denilmemesi için, beş
şartı hazreti Allâh’ın bu bildirisinin neresine uygun gördün de, cümle
kulların yolunu içinden çıkılmaz hale getirdin?!..
bu yanlış düşüncen ve bildirinle, Ümmet-i muhammed’i bütün şeriatlara
düşman kıldığın gibi, cümle şeriatları da Ümmet-i muhammed’in şeriatına
düşman eyledin!..
Emr-i ilahiyi kullarına tebliğ vazifeli son gelen peygamber efendimiz’e
dünyayı düşman kıldın. Çünkü sen de onların peygamberlerini hafife
aldın; hazreti Allâh “peygamberleri birini birinden ayırt etmeyin!”
buyurduğu halde!..
Bütün şeriat sahiblerine, ehl-i kitab’a ‘müslümansın’ diyeceğin yerde,
gerçekten uzak ölçünden uzak inancına hakaret ettinde, bilâ-istisna
ehl-i kitab’a ‘kafir, gavur, gayr-i müslim’ dedin.
Güçlü idin, ses çıkaramadılar!
Şimdi hatanı anlıyor musun?!
Deme sakın: Daha anlayamadım!..
Hiçbir şeriata tabi olmayıp ‘Allâh vardır’ diyen cümle Allâh’ın
kullarına ‘müslümansın’ diyeceksin, emr-i ilahi bu değil mi?!.
Olmadığı halde, “İslâm’da beş şart var!” dedin,
Ümmet-i muhammed’e İslâm’ın ölçüsünü böyle verdin, dünyada İslâm’ın
anlamını böyle ters tanıttın!.
Benî Âdemi bu ölçüden görmeyi ‘İslâm’a hizmet ediyorum’ zevki ile
insanları birini diğerine düşman kıldın!..
Kur’an-ı kerîm’de açık olan bu emr-i ilahileri gördüğün halde, halâ
sen-ben davasının zevki ile yaşayan nefsani duygularının mahsulü,
elbette çarpık bilgin ve yaşantının zevki ile tatmin olabiliyor isen, bu
halinden nedamet duyduğun zaman, ulema bildirisine göre gerekli sana
tecdid-i iman, tecdid-i nikâh gerekli!..
Zamanın verdiği ilmi ölçüye uyamadığın için İslâm’ın anlamını hz.
Allâh’ın bildirisine göre değil de, nefsinin sesine uydurdun ehl-i
kitab’a dahi ‘müslüman değilsin’ dedin ve dedirtdin, ibadet şekillerin
bizimkine benzemiyor, diye!.. bu yanlış ölçün yirmi birinci asırda halâ
devam ediyor, bilinmiyor ki, daha ne kadar devam edecek?!..
Lütfen, emr-i ilahiyi anlayarak oku!..
bu yanlış edindiğin bilgi hakikatın değil, nefsani duygularının ürünü!
ama! Gerçek dışı bu bilgiler bizi ‘Allâh vardır’ diyen allâh kullarına
nefsani duygular ürünü düşman eylediği gerçek!..
Mesuliyetini müdrik, ulema efendiler, bu yönlü gerçeklerin hissini
taşıyan mesuller! Allâh’ın bildirdiği gibi, allâh rızası için
düzeltin!..
Bir ölçüye isnad etmeden, ehl-i kitab’a dahi ‘kafir, gavur, gayr-i
müslim’ demenin mesuliyetini, Ümmet-i muhammed’in de zararına yapılan
tahribatı anlada, bu günahın telâfi yönünü araştır ve imkanlar
tükenmeden, fırsat varken, aman ha geç kalmayalım!.
Din-i İslâm’ı hz. Allâh’ın bildirdiği gibi anlatmak istemediğin için,
tahrifatın çok büyük! cümle kullarına bencillikten öteye yol bırakmayan,
dünyayı sarsan, iman yollarını tıkayan bu yanlışlığı düzeltin lutfen,
huzur-ı ilâhiye gitmeden evvel!..
Geri: İSLAMİYET !
BEDEVİLER: İNANDIK,DEDİLER..DEKİ: İMAN ETTİK DEMEYİN. İSLAMA İSLÂMA
GİRDİK DEYİN! HENÜZ İMAN KALPLERİNİZE YERLEŞMEDİ..EĞER ALLAHA VE
ELÇİSİNE İTAAT EDERSENİZ! ALLAH İŞLEDİKLERİNİZDEN HİÇBİR ŞEYİ EKSİLTMEZ
ÇÜNKÜ ÇOK ESİRGEYEN ÇOK BAĞIŞLIYANDIR.
(Hucurat Suresi, 14)
İSLÂMİYET DOKTORİNDİR ADEM SAFİYYULLAHTAN KIYAMETE KADAR
DEVAM EDECEK DİN İSLAM’DIR. “ALLAH’TAN BAŞKA İLÂH YOKTUR İLLÂ ALLAH
VARDIR DİYEN KİŞİ HZ. ALLAH’IN BİLDİRİSİNE GÖRE O KİŞİYE BEŞERİN
MÜSLÜMAN DEMESİ EMR-İ İLÂHİDİR.
HZ. MUHAMMED MUSTAFA (S.T.A.V.) EFENDİMİZ BUYURDULAR Kİ:
“LÂ İLAHE İLLALLAH DİYEN KİŞİ MÜSLÜMANDIR, SENİN
KARDEŞİNDİR. KAZA MEYDANINDA DAHİ KILIÇ VURAMAZSIN. VURUR İSEN KATİL
OLURSUN.”
KELİME-İ TEVHİDİN ANLAMINI, AMENTÜDE HULASA EDİLEN MANAYI
YAŞANTISINDA YANİ NEFSİNDE İMAN İLE YAŞIYORSA HZ. ALLAH’IN BİLDİRİSİNE
GÖRE O KUL MÜ’MİNDİR, MÜTTAKİDİR, İTTİKA SAHİBİDİR.
KUR’ÂN-I KERİM’DE MÜ’MİNİN BİLDİRİSİ NEDİR? BAKARA SURESİ
BAŞINDA HZ. ALLAH ŞÖYLE BUYURDU: 2. AYET:
“KENDİSİNDE HİÇBİR ŞEKİLDE ŞÜPHE OLMAYAN O KİTAP,
MÜTTAKİLER İÇİN BİR HİDAYET KAYNAĞI VE YOL GÖSTERİCİDİR.”
3. AYET:
“O MÜTTAKİLER Kİ GAYBA İNANIRLAR, NAMAZ KILARLAR,
KENDİLERİNE VERDİĞİMİZ MALLARDAN DÜŞKÜNLERE TASADDUK EDERLER.”
4. AYET:
“YİNE ONLAR SANA İNDİRİLENLERE VE SENDEN ÖNCE İNDİRİLENE
İMAN EDERLER. AHİRET GÜNÜNE DE KESİNLİKLE İNANIRLAR.”
5. AYET:
“İŞTE ONLAR RABLERİNDEN GELEN BİR HİDAYET ÜZEREDİRLER VE
KURTULUŞA ERENLER DE ANCAK ONLARDIR.”
Îman inanmaktır, Âmentü’nün altı şartını inanarak kabul
etmektir. Îmânın 72 şubesinden bahseder ehl-i tasavvuf. İlk basamağı
insanların geçeceği yerleri temiz tutmak ; bugünkü deyimle çevre
temizliği. Zirvesi ise kelime-i şehadettir.
GİRDİK DEYİN! HENÜZ İMAN KALPLERİNİZE YERLEŞMEDİ..EĞER ALLAHA VE
ELÇİSİNE İTAAT EDERSENİZ! ALLAH İŞLEDİKLERİNİZDEN HİÇBİR ŞEYİ EKSİLTMEZ
ÇÜNKÜ ÇOK ESİRGEYEN ÇOK BAĞIŞLIYANDIR.
(Hucurat Suresi, 14)
İSLÂMİYET DOKTORİNDİR ADEM SAFİYYULLAHTAN KIYAMETE KADAR
DEVAM EDECEK DİN İSLAM’DIR. “ALLAH’TAN BAŞKA İLÂH YOKTUR İLLÂ ALLAH
VARDIR DİYEN KİŞİ HZ. ALLAH’IN BİLDİRİSİNE GÖRE O KİŞİYE BEŞERİN
MÜSLÜMAN DEMESİ EMR-İ İLÂHİDİR.
HZ. MUHAMMED MUSTAFA (S.T.A.V.) EFENDİMİZ BUYURDULAR Kİ:
“LÂ İLAHE İLLALLAH DİYEN KİŞİ MÜSLÜMANDIR, SENİN
KARDEŞİNDİR. KAZA MEYDANINDA DAHİ KILIÇ VURAMAZSIN. VURUR İSEN KATİL
OLURSUN.”
KELİME-İ TEVHİDİN ANLAMINI, AMENTÜDE HULASA EDİLEN MANAYI
YAŞANTISINDA YANİ NEFSİNDE İMAN İLE YAŞIYORSA HZ. ALLAH’IN BİLDİRİSİNE
GÖRE O KUL MÜ’MİNDİR, MÜTTAKİDİR, İTTİKA SAHİBİDİR.
KUR’ÂN-I KERİM’DE MÜ’MİNİN BİLDİRİSİ NEDİR? BAKARA SURESİ
BAŞINDA HZ. ALLAH ŞÖYLE BUYURDU: 2. AYET:
“KENDİSİNDE HİÇBİR ŞEKİLDE ŞÜPHE OLMAYAN O KİTAP,
MÜTTAKİLER İÇİN BİR HİDAYET KAYNAĞI VE YOL GÖSTERİCİDİR.”
3. AYET:
“O MÜTTAKİLER Kİ GAYBA İNANIRLAR, NAMAZ KILARLAR,
KENDİLERİNE VERDİĞİMİZ MALLARDAN DÜŞKÜNLERE TASADDUK EDERLER.”
4. AYET:
“YİNE ONLAR SANA İNDİRİLENLERE VE SENDEN ÖNCE İNDİRİLENE
İMAN EDERLER. AHİRET GÜNÜNE DE KESİNLİKLE İNANIRLAR.”
5. AYET:
“İŞTE ONLAR RABLERİNDEN GELEN BİR HİDAYET ÜZEREDİRLER VE
KURTULUŞA ERENLER DE ANCAK ONLARDIR.”
Îman inanmaktır, Âmentü’nün altı şartını inanarak kabul
etmektir. Îmânın 72 şubesinden bahseder ehl-i tasavvuf. İlk basamağı
insanların geçeceği yerleri temiz tutmak ; bugünkü deyimle çevre
temizliği. Zirvesi ise kelime-i şehadettir.
GALİBİLİK :: GALİBİLİK FORUMU :: İSLAM
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz